tirsdag den 18. februar 2014

Sådan noget Geil!


Altså, har I set at Bente Geil med hjemmesiden: Geilsk.dk har fået ny webshop, den er opdateret, overskuelig, smuk og fin.


Jeg er stor fan af Bente, hun lukkede mig ind i hendes strikkeunivers lige da hun for alvor begyndte at slå igennem. Jeg har stået og pakket mange pakker med lækkert design, og endnu mere lækkert garn, til rigtig mange forventningsfulde strikkere i hele Norden. Beundret hende inpirations-opslagstavle, stået på messer og iklædt mig det ene skønne design efter det andet mens jeg langede kilovis af garn over disken, og set og hørt hvor meget arbejde det kræver at udvikle strikdesign.

Jeg har blandt andet strikket sådan en her, og den her, og har et par lækre sweatre i den tynde uld, og Geilsk bomuld og uld, se f.eks. denne her:



-Skøn kvinde, skønt garn, skønt design og skønt team! Besøg siden her: www.geilsk.dk


-sara

Ingen kommentarer: