tirsdag den 15. december 2009

Her sidder jeg så, i min sofa, en tirsdag aften i december.
Julegaverne er snart købt, og jeg har netop afleveret en praktikrapport, efter at have været i praktik i 13 uger.
Det har været en fantastisk oplevelse at komme ud i den "virkelige verden", og prøve mig selv og min kunnen lidt af. Min praktik har bestået af en 9 ugers drøm af en praktik hos Geilsk i Silkeborg, et skønt sted hvis man er til garn og kreativitet. Her har jeg fået lov til at baske lidt med vingerne i strikkeverdenen, og har fulgt Bente Geil tæt i hende og firmaets positive udvikling.
De sidste 4 uger er gået med at sætte sig ind i arbejdet på Nørremarken i Viborg. Her har jeg underholdt personale og medarbejdere på tekstilafd., med min ikke-eksisterende kunnen indenfor deres verden. Er meget imponerede over denne arbejdsplads, og man må sige at her var udfordringer nok at tage.

Og nu er det så tilbage på skolebænken... Textiluddannelsen på VIA University College(lyder fint ikke?) i Viborg, skal trækkes med mig 1 år endnu, inden jeg er færdig som tekstilformidler, eller: professionsbachelor i tekstil fag og formidling.

Jeg er spændt på at kunne udfolde mig her på bloggen, og håber på en masse feedback fra jer.

Ingen kommentarer: