tirsdag den 5. januar 2010

Sne over Danmark

Så er der rigtig vinter i Danmark, det er sjældent det sker at naboerne går i panik fordi de ikke kan køre ud af indkørslen, børnehaven ringer rundt for at få børnene til at møde et andet sted i morgen fordi vejen dertil er lukket, sønnen og jeg laver kæmpe snemand uden at tømme matriklen totalt for sne.. -så er det rigtig vinter, det er skønt!
Jeg sidder i sofaen, helt flad efter snemandsbygning, og overvejer om det er en ide at starte på et par ekstra sokker til sønike. Det kan jo være at vi sneen flyver væk fra garagedøren, så vi igen en dag skal ud i den store verden. Tror der skal strikkes lidt, og ses et afsnit CSI!

-sara, orv, ja og nu ved jeg at det er 2 mennesker der har været inde på denne blog og læse... uuiihii

2 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Ja, hold da op hvor er der bare enorme mængder sne. Jeg bor jo faktisk i selvsamme by som dig (deraf interessen for Håndarbejdsskolen og det gamle seminarium) ;)

Er det ikke vidunderligt når vores lille verden går i stå for en stund? Det har vi nydt herhjemme hos os, hvor min søn var syg og min store pige havde snefri fra et lukket gymnasium. :)

Lad os håbe, at der er masser af sne igen i morgen....

Sara sagde ...

Og det sner og sner... sidder stadig hjemme og venter på at Tekstiluddannelsen åbner så jeg kan få en smule undervisning, men det er skønt, hold op hvor er det skønt vejr.

-Sara