fredag den 28. oktober 2011

Update på hæklede blomster-sekskanter.





Jeg er gået lidt i stå i projektet, som sædvanligt. Men har da indtil videre lavet en bold-lignene fidus af mine prøver, som Laura mener er rigtig god at bide i. De andre sekskanter skulle blive til en pude/puf. Hvor stor den bliver, er et spørgsmål og tid, men egentlig tager det ikke volsomt lang tid at hækle en sekskant, der skal bare mange til...

En af grundene til at jeg er gået i stå, er at min kære svigermor fortalte mig om et garn som de lige har fået i Biksen(der hvor hun arbejder). Det er ikke noget fancy, -hjertegarn: Woolcutt. En blanding af uld og bomuld.


Og vups, ind af døren kommer manden med en pose med 2 garnnøgler så jeg lige kan prøve det af, tak svigermor! Jeg ville have været igang med en kjole, eller top til Laura, men kunne simpelthen ikke finde en jeg lige synes det skulle være, så nu er der bare lidt prøver på pindene. Indtil videre er det altså et super lækkert garn, meget blødt, men dog fast. Jeg er spændt på at se hvordan det ser ud efter vask..
Er der mon nogen der har erfaring med woolcutt?

-over an out.

Ingen kommentarer: