tirsdag den 31. januar 2012

Desperat!



Jeg er efterhånden ved at være godt presset op i det desperate hjørne. Jeg har simpelthen ikke tid til alt det jeg gerne ville lave af kreative ting. Syge børn, 4 forskellige arbejdspladser, og diverse foreningsarbejde, sammen med syge børn, selvstændig mand og diverse projekter.
Jeg kan slet ikke følge med til at fortælle om de sjove ting her på bloggen!

Men igår gik turen til garngalleriet i Ry, som desværre er ved at lukke fordi vi er slemme til at købe garner på nettet. Her er altså penge at spare, specielt er der NORO -mange af de forskellige blandinger! Så tøf ind på siden, eller endnu bedre, tag turen til Ry, og få fyldt op i garnlageret, eller på boghylden.
Købte selv bl.a. 100% silke, og 3 hæfter, knapper osv.

Har forresten også købt ny symaskine. -men det må blive senere jeg blærer mig med det!

Ingen kommentarer: