torsdag den 21. juli 2011

Blogleg -vil du være med?

Jeg har modtaget en gave fra rikke, jeg er nemlig med i en blogleg. I gaven var alle mulige lækkerier, et par super fede øreringe, et kort, en miniblog, og flere små tingeltangel-sager, som altid kan bruges. Så nu er stafetten sendt videre til mig. Jeg sender en gave til rikke + til de 2 første som skriver en kommentar til dette indlæg. Og jeg ved lige hvad der skal i gaverne, en god blanding af lækre ting og sager, til den kreative! Reglerne står herunder billederne... Se lige en lækker gave at få, det er da bare for fedt.






Reglerne
  • Skriv en kommentar til dette indlæg.
  • Er du en af de to første som kommentere på indlægget, så får du en gave af mig – vis den gerne på din blog.
  • Du sender en gave tilbage til mig, skriver om det på bloggen, og fører dermed legen videre, ligesom jeg gør her.
Har du lyst til at være med i blog-legen?

4 kommentarer:

rikkerose sagde ...

Hej Sara - Dejligt at du kunne bruge sagerne :o) Øreringene kan byttes, hvis farven ikke lige er dig.
Jeg har tildelt dig en blogaward - kig forbi min blog..
Rikke

Unknown sagde ...

Yeay hvor fedt! Tak. Jeg må lige ind og kigge..

Onkel Anne sagde ...

Hej Sara
Jeg er da klart med på din leg :)
KH
A

Unknown sagde ...

Hej Anne. Super godt. Jeg går fluks igang. Kan jeg få en adresse på dig?