torsdag den 21. juli 2011

Blogleg -vil du være med?

Jeg har modtaget en gave fra rikke, jeg er nemlig med i en blogleg. I gaven var alle mulige lækkerier, et par super fede øreringe, et kort, en miniblog, og flere små tingeltangel-sager, som altid kan bruges. Så nu er stafetten sendt videre til mig. Jeg sender en gave til rikke + til de 2 første som skriver en kommentar til dette indlæg. Og jeg ved lige hvad der skal i gaverne, en god blanding af lækre ting og sager, til den kreative! Reglerne står herunder billederne... Se lige en lækker gave at få, det er da bare for fedt.






Reglerne
  • Skriv en kommentar til dette indlæg.
  • Er du en af de to første som kommentere på indlægget, så får du en gave af mig – vis den gerne på din blog.
  • Du sender en gave tilbage til mig, skriver om det på bloggen, og fører dermed legen videre, ligesom jeg gør her.
Har du lyst til at være med i blog-legen?
Send en kommentar