tirsdag den 26. juli 2011

Jeg måtte bare...




Altså, jeg ville jo gerne hvis jeg selv kunne opfinde den dybe tallerken hver gang jeg laver noget kreativt, men sandheden er jo at alt er lavet før, og man låner ideer af hinanden, og sætter sit eget præg. Mini HAMA perler har længe været populære, jeg elsker f. eks. den her fra AMIO. Og nu har jeg overgivet mig til mini-perle-trenden. Har selv kreeret ugler, blomster og hjerter.

De store ugler er sat på "grene" og de skal hænges op på Lauras (den sidst tilkomne) væg, sammen med den gren der kan anes på billedet, med bogstaverne hængende ned fra.. -nå det skal nok ses. Det må blive i morgen, eller onsdag at jeg får det sat op.

HMM.. er der forresten ikke nogen af mine få læsere som er frisk på blog-legen?

               Posted by Picasa

1 kommentar:

rikkerose sagde ...

Det er da en super ide - også selv om tanken måske er tænkt før. Jeg købte perler i IKEA, så måske man skulle gå i krig med perlepladerne :o) Er sikker på (din) Laura bliver glad for at kigge på uglerne.