fredag den 2. december 2011

Show me yours, and I´ll show you mine...

 jeg har set din, nu må du se min...

Rikke med denne lækre blog har fået mig til at tage billeder inde i noget af det allerhelligste..
-mit arbejdsværelse! jeg har skåret det meste rod væk, men kan da se på billederne at der stadig titter lidt frem





Dette er mit monster! Jeg får den brugt alt for lidt i disse småbørnspassendehusmorudenoverskudogtidtilsigselv-tider. Fantastisk opfindense, som selvfølgelig er lavet af en mand! Men pyt nu med det... Købt brugt for nogle år siden, under min uddannelse, men har stået noget i skammekrogen, fordi den driller, og ribapparatet vil ikke som jeg vil. Men så kan jeg da bare bruge den til andre ting, når jeg har tid, og tager mig sammen.

1 kommentar:

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Tak for de søde ord, Sara:-) Jeg kan godt se, at din maskine er mere moderne end min.
... og hvor er du heldig, at du har et arbejdsværelse.
Rikke